Робота з превенції злочинності серед здобувачів освіти

*ПРЕВЕНЦІЯ - системазаходів,спрямовананазапобігання,попередженнячого-небудь(наприклад,злочинів)

Термін № з/п Зміст роботи Відповідальний Вихід Відмітка про виконанння
До 04.09 1. Збір інформації про дітей і підлітків, які не приступили до занять 1 вересня 2020/2021 навчального року в школі (з контингенту учнів школи), та вжиття заходів щодо залучення таких дітей до навчання. Класні керівники 1-11 класів Звіт
Упродовж навчального року 2. Систематичне доведення та роз‘яснення нових нормативно-правових документів з питань профілактики злочинних проявів серед дітей та підлітків вчителям, батькам та учням Адміністрація Класні керівники 1-11 класів Інформація
Упродовж навчального року 3. Співпраця з ССД(служба у справах дітей), ювенальною поліцією, наркологічним кабінетом району з питань профілактики правопорушень, злочинів, бродяжництва та жебракування серед учнів. Складання та оновлення спільних планів роботи Адміністрація Класні керівники 1-11 класів План спільної роботи
Упродовж навчального року 4. Щоденний контроль за відвідуванням учнями школи Класні керівники Журнали
Упродовж навчального року 5. Здійснення контролю за своєчасним виявлення та постановкою на облік неповнолітніх, схильних до скоєння протиправних дій Чернишенко Л.О. Класні керівники Інформація
Упродовж навчального року 6. Складання та виконання планів індивідуальної роботи з дітьми, схильними до правопорушень, організацією їхнього дозвілля Класні керіники Інформація
Упродовж навчального року 7. Проведення профілактичних бесід з учнями щодо запобігання злочинності Класні керівники Записи в журналах, інформація
Упродовж навчального року 8. Своєчасне виявлення та постановка на облік сімей, у яких батьки (особи, які їх замінюють) не забезпечують необхідних умов для життя, навчання, виховання та розвитку неповнолітніх Чернишенко Л.О. Класні керівники Інформація
Упродовж навчального року 9. Обговорення на нарадах при директорові питання щодо стану роботи з питань профілактики правопорушень, злочинів, бродяжництва та жебракування серед учнів навчальних закладів Чернишенко Л.О. Інформація до ВО
Робота з превенції різних форм насильства, булінгу та кібербулінгу у родинах та класних колективах
№ п/п Заходи Категорія учасників Термін виконання Відпо відальні Відмітка про виконання Чому не виконано
1. Розробка рекомендацій для учнів та батьків щодо протидії булінгу, дискримінації, насильству та агресії до Міжнародного дня ненасильства 02.10.2020 р. Учні, батьки Вересень Чернишенко Л.О.
2. Лекторій для батьків з питань профілактики асоціальних проявів у підлітків та попередження жорстокого поводження в учнівському середовищі. Батьки Жовтень Залучені спеціалісти - психологи
3. Виховні години щодо попередження насильства над дітьми 1-11 класи Листопад класні керівники
4. Розміщення в класні куточки інформації «Куди звертатися в випадку насильства» та номери «гарячих» телефонних ліній 1-11 класи Вересень класні керівники
5. Заходи в рамках акції «16 днів проти насильства» з використанням мотиваційних відеороликів Ніка Вуйчича Учні Листопад-грудень Вчителі історії
6. Заняття з елементами тренінгу «Насилля в сім’ї – актуальна проблема сучасного суспільства» 5-6 класи квітень Залучені спеціалісти-психологи

Охорона прав і соціальний захист дітей пільгових категорій

Термін № з/п Зміст роботи Відповідальний Вихід Відмітка про виконання
Упродовж року 1. Систематичне доведення та роз‘яснення нових нормативно-правових документів з питань охорони прав та соціального захисту дітей пільгових категорій Класні керівники Інформація
Вересень, січень, за потребою 2. Своєчасне виявлення і постановка на облік дітей, які потребують соціальної підтримки Чернишенко Л.О. Класні керівники Інформація
Упродовж року Взаємодія з відділом ювенальної превенції Чернишенко Л.О. Класні керівники Інформація
Щоквартально 4. Поновлення інформаційних даних про дітей пільгових категорій Чернишенко Л.О. Інформація
Один раз на семестр 5. Обговорення на нарадах при директорові питань щодо основних напрямків роботи з соціального захисту дітей Чернишенко Л.О. Інформація

ТЕМАТИКА БЕСІД

З ПРАВИЛ ДОРОЖНЬОГО РУХУ

( І середа кожного місяця)

для учнів 1-4 класів

1. Безпечні маршрути «Школа-дім» (вересень);

2. Безпека руху пішоходів. Правила безпеки при переході вулиці. (вересень);

3. Правила поведінки у громадському транспорті. Правила переходу вулиці після висадки з транспорту. (жовтень);

4. Обережно - залізниця! (листопад);

5. Дорожньо-транспортні пригоди (ДТП). Правила поведінки свідків ДТП. (грудень);

6. Перехід дороги за різних погодних умов. (січень);

7. Дорожні знаки. (лютий);

8. Сигнали світлофора і регулювальника. Правила переходу дороги на перехрестях. (березень);

9. Безпека руху велосипедиста. (квітень);

10. Дорога – не місце для пустощів. (травень);

11. Залік з правил безпеки дорожнього руху. (травень).

Для учнів 5-11 класів.

1. Безпечні маршрути «Школа-дім», дороги в мікрорайоні. (вересень);

2. Організація дорожнього руху. Регулювання дорожнього руху. Правила безпеки при переході вулиці. (вересень);

3. Безпека на дорозі (пішохід, велосипедист, пасажир). Поведінка при ДТП (жовтень);

4. Дорожні знаки. Пріоритети в дорожньому русі. (листопад);

5. Правила переходу залізничної колії. Правила поведінки в поїзді. (грудень);

6. Правила поведінки у громадському транспорті. Перехід дороги після висадки з транспорту. (січень);

7. Безпека пасажирів автомобіля. (лютий);

8. Сигнали регулювальника. Світлофор та його особливості. Правила переходу дороги на перехрестях. (березень);

9. Безпека руху мотоцикла. Правила для пасажирів, мотоциклів та скутерів. (квітень);

10. Безпека руху велосипедистів. Правила для водіїв велосипеда. (травень);

11. Залік з правил безпеки дорожнього руху. (травень).

ТЕМАТИКА БЕСІД

З ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ

( ІVсереда кожного місяця)

3 -4 КЛАСИ

1. Школяру про цивільний захист України.

2. Порядок інформування населення про екстремальні ситуації та порядок дій.

3. Респіратор. Правила користування респіратором.

4. Найпростіші засоби захисту органів дихання.

5. Протигаз, його призначення, будова, правила користування.

6. Індивідуальні та колективні засоби захисту.

7. Захисні споруди та найпростіші укриття.

8. Самодопомога та взаємодопомога в НС (перша долікарська допомога потерпілого: тимчасова зупинка кровотечі, перев’язування ран або опіків, накладення шин на місце перелому кісток, штучне дихання.)

9. Дії у разі виникнення терористичної загрози в громадських місцях, при виявленні на території навчального закладу та в безпосередній близькості від нього підозрілого предмета, при отриманні загрозливої інформації в усній формі (по телефону і т.п.) та в письмовій (через лист і т.п.).

10. Правила поводження з вибухонебезпечними предметами.

5 КЛАС

1. Цивільний захист України: мета та завдання.

2. Респіратор. Правила користування респіратором. Найпростіші засоби захисту органів дихання.

3. Елементарні поняття про радіацію: види та властивості.

4. Стихійні лиха.

5. Техногенні ситуації, що мали місце на Україні, в області, місті.

6. Методи інформування населення та захисту у випадку виникнення техногенних та природних НС. Порядок дій.

7. Самодопомога та взаємодопомога в НС (перша долікарська допомога потерпілого: тимчасова зупинка кровотечі, перев’язування ран або опіків, накладення шин на місце перелому кісток, штучне дихання.)

8. Дії у разі виникнення терористичної загрози в громадських місцях, при виявленні на території навчального закладу та в безпосередній близькості від нього підозрілого предмета, при отриманні загрозливої інформації в усній формі (по телефону і т.п.) та в письмовій (через лист і т.п.).

9. Правила поводження з вибухонебезпечними предметами.

6 КЛАС

1. Цивільний захист України: мета та завдання. Інформація про екстремальні ситуації.

2. Методи інформування населення та захисту у випадку виникнення техногенних та природних НС. Порядок дій.

3. Респіратор. Правила користування респіратором. Найпростіші засоби захисту органів дихання.

4. Засоби індивідуального та колективного захисту населення.

5. Сильнодіючі отруйні речовини та їх небезпечність для людини. Ознаки отруєння СДОР.

6. Засоби захисту й надання першої допомоги в разі отруєнь СДОР. Дії учнів у разі виявлення ртуті.

7. Можливі небезпечні ситуації, аварії, катастрофи та захист від їх наслідків.

8. Радіація: види та властивості.

9. Самодопомога та взаємодопомога в НС (перша долікарська допомога потерпілого: тимчасова зупинка кровотечі, перев’язування ран або опіків, накладення шин на місце перелому кісток, штучне дихання.)

10. Дії у разі виникнення терористичної загрози в громадських місцях, при виявленні на території навчального закладу та в безпосередній близькості від нього підозрілого предмета, при отриманні загрозливої інформації в усній формі (по телефону і т.п.) та в письмовій (через лист і т.п.).

11. Правила поводження з вибухонебезпечними предметами.

7 КЛАС

1. Цивільний захист України: мета та завдання. Інформація про екстремальні ситуації.

2. Дії та захист учнів за можливих аварій, катастроф, стихійних лих та інших НС.

3. Радіація: види та властивості.

4. Техногенний та штучний радіаційний фони.

5. Найпростіші засоби захисту органів дихання. Респіратор. Правила користування респіратором.

6. Сильнодіючі отруйні речовини та їх небезпечність для людини. Ознаки отруєння СДОР. Засоби захисту й надання першої допомоги в разі отруєнь СДОР. Дії учнів у разі виявлення ртуті.

7. Засоби колективного захисту: сховища, протирадіаційні укриття, найпростіші укриття. Правила поведінки в укриттях.

8. Самодопомога та взаємодопомога в НС (перша долікарська допомога потерпілого: тимчасова зупинка кровотечі, перев’язування ран або опіків, накладення шин на місце перелому кісток, штучне дихання.)

9. Дії у разі виникнення терористичної загрози в громадських місцях, при виявленні на території навчального закладу та в безпосередній близькості від нього підозрілого предмета, при отриманні загрозливої інформації в усній формі (по телефону і т.п.) та в письмовій (через лист і т.п.).

10. Правила поводження з вибухонебезпечними предметами.

8 КЛАС

1. Цивільний захист України: мета та завдання. Інформація про екстремальні ситуації.

2. Методи інформування населення та захисту у випадку виникнення техногенних та природних НС. Порядок дій.

3. Респіратор. Правила користування респіратором. Найпростіші засоби захисту органів дихання.

4. Дії та захист учнів за можливих аварій, катастроф, стихійних лих та інших НС.

5. Іонізуюче випромінювання. Біологічна дія іонізуючого випромінювання.

6. Радіаційне ушкодження на різних рівнях.

7. Самодопомога та взаємодопомога в НС (перша долікарська допомога потерпілого: тимчасова зупинка кровотечі, перев’язування ран або опіків, накладення шин на місце перелому кісток, штучне дихання.)

8. Дії у разі виникнення терористичної загрози в громадських місцях, при виявленні на території навчального закладу та в безпосередній близькості від нього підозрілого предмета, при отриманні загрозливої інформації в усній формі (по телефону і т.п.) та в письмовій (через лист і т.п.).

9. Правила поводження з вибухонебезпечними предметами.

9 КЛАС

1. Цивільний захист України: мета та завдання. Інформація про екстремальні ситуації.

2. Методи інформування населення та захисту у випадку виникнення техногенних та природних НС. Порядок дій.

3. Респіратор. Правила користування респіратором. Найпростіші засоби захисту органів дихання.

4. Дії та захист учнів за можливих аварій, катастроф, стихійних лих та інших НС.

5. Наслідки опромінення.

6. Медико-біологічний протипроменевий захист організму.

7. Засоби захисту й надання першої допомоги в разі отруєнь СДОР. Дії учнів у разі виявлення ртуті.

8. Самодопомога та взаємодопомога в НС (перша долікарська допомога потерпілого: тимчасова зупинка кровотечі, перев’язування ран або опіків, накладення шин на місце перелому кісток, штучне дихання.)

9. Дії у разі виникнення терористичної загрози в громадських місцях, при виявленні на території навчального закладу та в безпосередній близькості від нього підозрілого предмета, при отриманні загрозливої інформації в усній формі (по телефону і т.п.) та в письмовій (через лист і т.п.).

10. Правила поводження з вибухонебезпечними предметами.

10 - 11 КЛАСИ

1. Цивільний захист України: мета та завдання. Інформація про екстремальні ситуації.

2. Методи інформування населення та захисту у випадку виникнення техногенних та природних НС. Порядок дій.

3. Респіратор. Правила користування респіратором. Найпростіші засоби захисту органів дихання.

4. Радіоекологія.

5. Радіаційні аварії та їх основні екологічні наслідки.

6. Принципи та норми радіаційної безпеки.

7. Протирадіаційний захист населення. Дії за сигналом «Радіаційна безпека».

8. Герметизація запасів води і продуктів харчування.

9. Самодопомога та взаємодопомога в НС (перша долікарська допомога потерпілого: тимчасова зупинка кровотечі, перев’язування ран або опіків, накладення шин на місце перелому кісток, штучне дихання.)

10. Дії у разі виникнення терористичної загрози в громадських місцях, при виявленні на території навчального закладу та в безпосередній близькості від нього підозрілого предмета, при отриманні загрозливої інформації в усній формі (по телефону і т.п.) та в письмовій (через лист і т.п.).

11. Правила поводження з вибухонебезпечними предметами.

ТЕМАТИКА БЕСІД ДЛЯ УЧНІВ 1-11 КЛАСІВ

З ПРАВИЛ ПРОТИПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ ПРИ КОРИСТУВАННІ ГАЗОМ ТА ЕЛЕКТРОПРИЛАДАМИ, ПОВОДЖЕННЯ З ДЖЕРЕЛАМИ ЕЛЕКТРОСТРУМУ, ЗАПОБІГАННЯ ОТРУЄНЬ.

( ІІ середа кожного місяця)

1. Вогонь-друг, вогонь – ворог. Причини виникнення пожеж, їх наслідки. Дії учнів у разі виникнення пожежі вдома (у багатоповерховому будинку, власному будинку). (вересень);

2. Правила безпечного користування побутовими газовими приладами. Дії при виявленні запаху газу. (жовтень);

3. Правила поводження з вибухонебезпечними предметами, невизначеними предметами та речовинами. Запобігання отруєнь хімічними речовинами. (листопад);

4. Дії учнів у разі виникнення пожежі в школі. Засоби пожежогасіння. Типи вогнегасників та їх призначення. Способи захисту органів дихання від чадного газу. (грудень);

5. Правила поведінки та дії учнів у НС. (січень);

6. Правила поводження з побутовими електроприладами. Запобігання виникненню пожеж від електричного струму та правила гасіння таких пожеж. Дії учнів при пожежі. (лютий);

7. Правила поведінки при виявленні обірваного електричного дроту, поблизу електрощитів та ліній електропередач при різних погодних умовах. (березень);

8. Запобігання дитячого травматизму від вибухонебезпечних предметів побутового призначення: піротехнічні засоби, горючі та легкозаймисті речовини. Типи опіків. Надання першої допомоги при термічному опіку. (квітень);

9. Надання самодопомоги та взаємодопомоги постраждалим від пожежі, ураження електричним струмом, отруєння хімічними речовинами, медикаментами. Засоби надання першої допомоги потерпілому. (травень);

10. Підсумкова бесіда: «Обережність дітей під час літніх канікул – запорука життя та здоров`я» (травень).

ТЕМАТИКА БЕСІД ДЛЯ УЧНІВ 1-11 КЛАСІВ

ПО ПОПЕРЕДЖЕННЮ НЕЩАСНИХ ВИПАДКІВ

/За вибором класного керівника/

( ІІІ середа кожного місяця)

1. Правила поведінки учнів в школі, шкільному подвір’ї та на майданчику.

2. Правила поведінки учнів під час прибирання території школи.

3. Правила поведінки під час проведення шкільної спартакіади.

4. Правила поведінки на нестандартному обладнанні.

5. Небезпечні пустощі на шкільному подвір’ї.

6. Правила поведінки та дії учнів в надзвичайних ситуаціях.

7. Сам удома.

8. Обережно, грип!

9. Правила поведінки у громадських місцях.

10. Спілкування з незнайомими людьми.

11. Обережно, ожеледиця!

12. Правила безпечної поведінки на льоду. Надання допомоги потерпілому на воді взимку.

13. Будівельний майданчик – не місце для ігор.

14. Правила поведінки під час канікул.

15. Туберкульоз.

16. Безпечні та небезпечні компанії.

17. Вплив конфліктів на здоров`я. Способи розв’язання конфліктів.

18. Правила безпечної поведінки у натовпі.

19. Правила безпечної поведінки вдома, надворі.

20. Правила безпечної поведінки на воді. Допомога утопаючому. Рятувальні прийоми та засоби надання першої домедичної допомоги потерпілому.

21. Правила поведінки під час екскурсій і походів (щоразу перед проведенням екскурсій і походів).

22. Залік.

Кiлькiсть переглядiв: 264